7 Şubat 2014 Cuma

Cirkin Dori :)

Bu sabah üstümden tren geçmiş gibi kalktım . 
Çok uzun zaman sonra hayatımda ki en çılgın günü yaşadım . hehe
Aslında aman aman öyle bir çılgınlık yoktu . Sadece okuldaki öğretmenlerden biri önümüzdeki ay evleniyor ve uzağa taşınıyor , işi bırakacak diye veda partisi yaptık . 
Önce sushi yemeğe gittik . Ben bayılıyorum sushiye . 
Resim çekemedim çünkü o kadar açtım ki yemekten başka gözüm birşey görmedi. 
Ama eğer Kore'ye gelirde sushi yemek isterseniz mutlaka Sushiway adlı restoranta gidin. Zincir olduğu için bir çok yerde var . Mükemmeldi . Şimdiye kadar yediğim en lezzetli sushi idi. 


Sonrasında karoke'ye gittik ve sabaha karşı 4'dü eve girdiğimde .. 
Eve kadar bıraktılar beni. 
İlk defa Yusuf bey olmadan gece dışarı çıktım . Bir yandan da içimden diyorum ki '' ben değilde O sabah 4te gelse canına okurdun '' 
Hiç fark etmemişim ama kız kıza eğlenmek , konuşmak,konuşmak yine konuşmak ne kadar da deşarj ediciymiş.  Ayrıca bu öğretmenlerin 3'ü Amerika'da yaşamış çok uzun yıllar 2'si Kanada'da .. O yüzden gurbette yaşamamın ne demek olduğunu bildikleri için beni o kadar güzel anlıyorlar ki. Bazen anlattıkları şeyi dinlerken sanki benim duygularımı anlatıyor gibi hissettim.. 



Az önce Dori'yi traş ettirmeye götürdüm.  1 buçuk saat sürüyor traşı ve yıkanıp kurutulması . Karşıdaki kafede bekledim .  Ayrıca Dori'yi kayıt ettirip çip aldım . Çipin vucuduna iğneyle sokulanı vardı ama ileride hastalık felan kapar çipten dolayı diye onu yaptırmadım kolye olarak aldım . 

7 yorum:

  1. Eğelenmene çok sevindim bahar..lütfen daha daha sık yaz :) sevgiler..gül

    YanıtlaSil
  2. Çok eğlenceli geçmiş belli :)
    Çipi takıp sonra yine çıkarıyorlarsa hayvana eziyet olur yaa :/

    YanıtlaSil
  3. Vakit buldukça senin yazılarını okumayı çok seviyorum.Bu arada birikmiş de oluyo.Uzaklarda biryerlerde kendine bi hayat kurman bunu bizimle paylaşman bana bazen cesaret veriyo.Bende dil öğreme amaçlı çıkmak istiyorum yurtdışına Amerika yada Avrupada bi yer.Ama bazen kendi adıma düşünüyorum geçici bi süreliğine de olsa bilmediğin, tanımadığın bi ülkede yaşamaya çalışmak, bu gerçekten cesaret işi.O cesaret bende de o zaman olur mu?Umuyorum ki olur :) Bunları düşündüm bi an okuyunca.
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. 12 gün olduuuuu :(((( yeni yazı bekliyoruz... :D

    YanıtlaSil
  5. Blogunuzu yeni keşfettim çok beğendim. Bu yaz Kore'ye geldiğimizde tavsiye ettiğiniz sushi restorantına gitmeyi düşünüyorum:) Belki bana da uğrarsınız http://bellemelange.net/blog/

    YanıtlaSil
  6. Baharcım..hani artık birşeyler yazsan diyorum..hani susmasan diyorum :)) bakii selamlar..gül..

    YanıtlaSil
  7. bahar ablaaa
    uzun zaman oldu nicin yazmiyorsun
    hasta mi oldun yoksa?:_(
    umarim hersey yolundadir

    YanıtlaSil

Yorumunuz onaylandiktan sonra gözükecektir