22 Kasım 2013 Cuma

lezzetli resimler!

Ailee'nin I belive that I love you  isimli şarkısını dinlediniz mi ?
dinlemeyenler için tık tık
O kadar mükemmel bir ses ve şarkı ki dinlerken şöyle
şakır şakır göz yaşlarım dökülsün dökülsün göz yaşım kalmasın istiyorum
ama birşey dökülmüyor :)

Bu sabah resmen seromoniyle kek yedim.
Hiç bir topkek ,(yalnız altını çizerek söylüyorum kakaolu ıslak kek) seromoni ile yenir mi ?
Anne gönderdiyse yenir :)




Son zamanlarda bir şey fark ettim... Kore'ye ilk geldiğim dönemlerde fikirlerim sabit , Kore'ye karşı çok eleştirisel yaklaşıyordum .  İlk zamanlardan beri yazdıklarımı takip edenler varsa belki fark etmişlerdir .
Son zamanlarda ise birisi koreliler hakkında eleştiride bulunsa sanki babamın oğluymuş gibi savunmaya geçiyorum ...Bir toplumun içinde yaşadıkça, tecrübe ettikçe anlamaya başlıyorsun onları ...  Tabi birde burada bulunduğum süre içinde şükür Allah beni güzel insanlarla karşılaştırdığı için minnet duygusu hissediyorsun . Onların davranışları dahi senin bir ülkeye olan bakış açını değiştiriyor ...



Dün kutlamak istediğimiz bir şey vardı , (söylemem ne olduğunu) o münasebetle e-marta alışverişe gittik şık bir akşam yemeği hazırlayalım diye . Ben E-mart'a gitmek için hep bir bahane buluyorum aslında ,hehe çünkü sevdiğim nutellalar, çikolatalar, dondurma , makarna , çerez vesair sadece orda var . Kore'de bakkal amcalar satmıyor öyle şeyler pek.  




Geçen gün eşim Kore'deki Istanbul kültür merkezinin verdiği türkçe kursları araştırdı . Ama o kadar ters ki saat ve günleri hayal kırıklığı ile kapattı bilgisayarını canım . Hafta içi ,ya da cumartesi günleri  bir ders saati 3 saat!  3 saat çok uzun ,ne bu türkçenin genel analizini felan mı yapıyorlar anlamadım ancak işi gücü olmayanlara hitap ediyor gibi sanki. Ben öğretmeyi çok isterdim ama olmuyor.  iş yüzünden, yorgunluktan ya da tembellikten :) verdiğim dersi çalışmadığı zaman bende delleniyorum bir daha öğretmiyorum. 




Torbalar para ile verildiği için , böyle kullanılmış kutuyu kullanma alternatifiniz var .  Pek pratik !



Bugün ders günüm, kısa keseceğim :=) 
Hayırlı cumalar , güzel hafta sonları ...

10 yorum:

  1. Resimler güzel görünüyor.
    Hayırlı cumalar ^^

    YanıtlaSil
  2. Açıkçası yazıların daha az eleştirir olsa da objektifliğini asla kaybetmedi. Taaa ilk zamanlardan beri seni takip ediyorum. O zamanlar nasıl yazıyorsan --tamam o zamanlar yemek konusunda daha sitemkardın :D--- şimdi de konuları aynı tarzda yazıyorsun. Ben çok memnunum. Koreyi böyle allayıp pullayıp sanki cennetten bir parçaymış gibi anlatsaydın zaten burası ergen bebelerden geçilmezdi. (Aramızda genç ama aklı başında olanları bu yorumdan azad ediyorum :D )

    İşte ben bunu istiyorum. Gezdiğin gördüğün deneyimlediğin şeyleri de yaz istiyorum. Mesela bu tarz bir yazı+fotoğraflarla hiç yazmamıştın. Ufaktan değindiğin paylaştığın fotoğraflar olmuştu ama böyleydi. Çok beğendim yazını. Hayır hayır sebebi koca bir reyon dolusu ramen değil kesinlikle :D Allahım nasıl güzel görünüyorlar. O reyona kendimi zincirleyebilirim :P

    Detarjanların arasından bir tek ClitBang ın ambalajı tanıdık geldi. Türkiye dede aynı ambalajla raflardalar. Bizdeki turşu torbalarına benzeyen torbaların içindeki nedir merak ettim :D

    Dil öğrenmek emek ve zaman isteyen bir iş. Açıkçası ben üzerine para vermedikçe gerekli özeni gösteremiyorum nedense. Verdiğim o para çalışırken itici güç oluyor bana :D Bu tarz yazılarının devamı gelsin :) Çok beğendim. Eline sağlık ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keske o ramyon raflarindakilerin hepsini toplayip sana yollasam :) o tursu paketindekiler bir midye cesidi . cig yenen bir midye ,kore salcasi ile. tesekkur ederim canim .

      Sil
  3. Bahar hanım bizim ile paylaştığınız Kore fotografları ile sanki bizde oralarda gezmiş gibi oluyoruz ve sayenizde farklı bir kültürü tanıyoruz.Teşekkürler :)) Emart'ı burdaki Metro'ya benzettim.Metro'da da poşetler paralı :)) Market raflarına bakıyorumda sanki tüm dünyadaki ürünler aynı gibi ! Ben artık market gezmek istemiyorum çünkü içindekiler kısmını okumadan hiçbirşey almam ve hangi ürüne elimi atsam sanki içeriği kimyasal deney analizi gibi :))

    Bu arada kurs saatleri bana normal geldi.Bir ara farklı bir konuda bende farklı kurslara katılmıştım genelde haftasonu Cmt-Pzr 3 saat, akşam olanalar ise 3 akşam 2'şer saatti.Sizin öğretmeniz gerçekten zor olabilir yani evde kurstaki disiplini sağlamak zor ama pratik yapma aşamasında çok faydalı olursunuz :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben tesekkur ederim :) 3 saat cok fazla hele de calisan bir insan icin . hafta ici zaten esim aksam 8e kadar calisiyor , hafta sonu da bazen var, bazen yok onda da 3 saatini oraya vermesi zor . keske calisan insanlarida dusunup 1 saatlikte olsa program koysalardi cunku 1 saat bile yeterli olur gec ogrenecek olsada ..

      Sil
  4. Sondan 4. resimdeki ürünleri merak ettim yahu! Ne ki o?

    YanıtlaSil
  5. Ailee seslendirdiği müzik gerçekten duygusalmış (alt yazıyı okuyunca) gerçi dizide arabeskti salya sümük ağladım bazı bölümlerinde (kendimede şaşırdım)...yeni bitti türkiyede daha doğrusu nette, paylaşım ve ilgilendirme için sonsuz teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  6. Evet katiliyorum bende ilk Belçika'ya geldigimde hep elestiricek birsey buluyordum ama aradan zaman geçtikçe alisiliyor ve daha da kani kayniyor insanin, o yüzden simdi savunuyorum bende :) Bu arada kore alfabesi gerçekten çok seker ya :D sirf paketi içi alasi geliyor insanin ^^

    YanıtlaSil

Yorumunuz onaylandiktan sonra gözükecektir