27 Temmuz 2013 Cumartesi

Jumping yeah ...

80 günde devri alem de neymiş
iki günde sanki devri kainat ettim ...
Nefret ettim bu pasaport , kimlik işlerinden ...  Pasaportumun süresi dolmuştu ,ayrıca tam da bir hafta sonra Kore kimliğimin süresi geçiyordu . Süresi geçince 100 bin wondan başlıyormuş cezası . Düştüm yollara .
Kore kimliğini aldığınız zaman sürekli geçerli olmuyor . Bir yıllık süresi oluyor , geçince tekrar değiştiriyorsunuz , her değiştirdiğinizde de ücret ödüyorsunuz. 40 bin won ödedim .


immigration office evimize çok yakın 10 dk sürmüyor.. Eskiden çok kolaydı , bütün yabancılar aynı yerde işlem yaptırıyordu ama artık değiştirmişler. Kore vatandaşı ile evli olanlar ayrı bir katta işlem yaptırıyor ve 10 tane gişeden sadece 1 tanesi batılılara bakıyor , diğer dokuzu çinlilere bakıyordu . Ciddi ciddi gişede sadece Çinliler yazıyordu . Dolayısıyla 2 saat bekledim. Danışma ofisindeki hödüğün de uyuzluğu yüzünden cidden nefret ettim.(  seni tenhalarda bi yakalasam )..... Burada özellikle resmi dairelerde baş vurduğunuz herşey için belge dolduruyorsunuz .  O kadar çok belge var ki ,neyi dolduracağımı bilmediğim için güya danışman hödüğe sordum ama anlamadı beni . Eşime telefon ettim , teli vereyim de o konuşsun diye hödük elimi iterek bakamam ben tele demedi mi  o an okkalı bir Osmanlı tokatı yapıştırasım geldi. Demek ki ne imiş tekrar , koreli hödük erkekler de varmış. Nedense bunlar kdramalarda hiç gösterilmiyor ama ....


Derse zar zor yetiştim.... Resim ufak olduğu için gözükmeyebilir ama benim resmimi çizdi bugün öğrencilerim . Bal bunlar bal .... Çok seviyorum bu sınıfımı .  Bir tanesi Tekvando eğitmenimizin kızı .

Size bir klip hediye ederek yazıma son vereyim . Son günlerde bu klip yüzünden çatlıyor gülmekten burda millet. Hoş ,bana güzel gelse de çok komik gelmedi ama. Eşimin iş arkadaşları sıralayla eğilip kalkmalarını taklit ederek gülmekten kırılıyorlar kendi kendilerine .. Saf işte bu millet ya , ufacık saçmalıklarla dahi eğleniyor mutlu oluyorlar ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ



Hadi bakalım sırayla eğilip kalkıyoruz .... 
Jumping yea, jumping yea, everybody ....  
엄마도 파파도 다 같이 
çok şekerler 

1 yorum:

  1. Merhaba Bahar abla
    yeni blogun hayirli olsun,simdiki blog oncekine nazaran daha kapsamli, cok hosuma gitti,완전 대박이야(∩_∩)
    Diger bolumlerin dolmasini dort gozle bekliyorum
    Bayramin mubarek olsun,ailenizle saglikli mutlu nice bayramlar diliyorum..
    Orda ramazan ve bayram nasil gecti bizimle paylasirsan sevinirim
    Gorusmek uzere...

    YanıtlaSil

Yorumunuz onaylandiktan sonra gözükecektir